2016. jún 07.

Bemutatkozás

írta: D.T. Vika
Bemutatkozás

Üdvözöllek a NyugiAnyu – stresszmentes családi blogon. Családi a blog több szempontból is. Egyrészről mindennapi családi élethelyzetekről szól, vagyis arról a törekvésről, hogyan próbálunk meg (hangsúlyozom próbálunk) nyugodt, stresszmentes (inkább stressz-csökkentett) családi életet élni. Másrészről családi azért is, mert egy család írja. A bejegyzések elkészítésében segít pszichopedagógus édesapám és a 6 éves lányom is.

dscn3332.jpgEzeket jó, ha tudod rólam! :) Dodan-Takács Viktória vagyok, 2 gyermek édesanyja, szociálpedagógus, egészségnevelő, sportedző, a férjem felesége, a szüleim lánya, kinek a nővére, kinek a húga, és 4 fantasztikus csaj barátnője. Vicuskának születtem, a munkahelyemen Viki vagyok, de a magánéletben már vagy 25 éve Vika. Nem vagyok egy konyha-és házi tündér, nem vagyok időmilliomos, nem tudok egy helyben ücsörögni, a szervezés sem az én asztalom, és nem vagyok túl pontos, se halk. Ezek ellenére BOLDOG vagyok, hiszek a pozitív hozzáállás erejében, a bosszantó apróságok elengedésében, a rossz gondolatok és aggódás legyőzésében, a szépség és jóság felismerésében, a mindennapi mozgásban, a táncban és végül, de nem utolsó sorban, a humorban! Nekem ennyi kell a mindennapok túléléséhez.

Szólj hozzá

bemutatkozás család gyerek stressz gyereknevelés gyermek gyermeknevelés családi élet stresszmentes